Żarówki HID Problem po włączeniu świateł drogowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mihau
    RS
    • 2009
    • 7460
    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

    #26
    Zamieszczone przez gebek
    Zamieszczone przez djczas
    Mickul, młody jesteś i bardzo ambitny powiedz no którzy producenci montuja hidy czekam na info którzy to producenic montują hidy
    Honda Accord wyposazona jest w zarowki wysokonapieciowe typu HID.
    Honda Civic Type-R gen VIII czyli UFO
    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

    Komentarz

    • kamel1980
      Rider
      • 2009
      • 304

      #27
      No i widzę n-ty temat z dyskusją o xenonach :-)
      Pozdrawiam w tym miejscu wszystkich fachowców i znawców tematu :-)

      Zamieszczone przez 4x4BKF
      Nie odróżnić HIDa od ksenonu, owszem można ale przy 95% utracie wzroku.
      A potrafisz odróżnić xenon od HIDa? :?:
      Bo wg mnie to jest dokładnie to samo :-)

      HID = High Intensity Discharge
      Tak więc dla osób nieświadomych..
      HID = xenon

      Jeśli już chcemy mówić o różnicach pomiędzy zestawami np. z Allegro i fabrycznie montowanymi to nie ma zbyt wielkiej różnicy..
      Zestaw fabryczny to: przetwornica (czasem osobny starter) i żarnik xenonowy.
      Zestaw z Allegro to: przetwornica i żarnik xenonowy.
      Tak więc jak widać jest to taki sam zestaw.


      Do wszystkich zagorzałych przeciwników zestawów z Allegro..
      Montując zestaw z Allegro w samochodzie, w którym jest fabryczny xenon będziemy mieli taki sam zestaw jak fabrycznie, z tym, że czasem może się okazać, że wytrzyma on krócej niż zestaw sygnowany np. logiem Hella.
      Niejednokrotnie jednak zdarzało się, że zestawy z Allegro wytrzymywały dłużej niż fabrycznie montowane.

      Jeśli natomiast chodzi o sam montaż zestawów z Allegro w lampach to też inaczej będzie jeśli wrzucimy taki zestaw do lamp, które mają homologację DC / DC/R, a inaczej jeśli będą to lampy HC/R..
      W przypadku lamp DC / DC/R nie będzie żadnej różnicy w porównaniu z fabrycznym zestawem.
      Natomiast w przypadku lamp HC/R jeśli będą to lampy soczewkowe i zostaną prawidłowo ustawione to powiedzmy, że w 75% będzie oki.
      Jeśli jednak będą to lampy na odłyśnikach to nawet ustawienie świateł w dół nie pomoże, bo snop światła i tak będzie dawał po oczach jadącym z przeciwka i takiemu montażowi jestem kategorycznie przeciwny i najchętniej tłukłbym takim patafianom lampy i dodatkowo dawał im przez 15min po oczach mocnym halogenem


      Tak więc jeśli chcecie się wypowiadać i zgrywać wielkich fachowców (w wieli przypadkach tacy fachowcy lecą z płaczem do ASO - bo trzeba wymienić żarówkę albo inną pierdołę - i płacą ładną kasę za to, co mogliby zrobić sami) to albo doszkolcie się troszkę w tym temacie (a nie tylko opowiadacie zasłyszane bajki i plotki kolegów, sąsiadów, itd, itp..) albo - jeśli naprawdę wiecie o co chodzi - precyzujcie swoje wypowiedzi..

      W powyższej wypowiedzi pominąłem oczywiście kwestie formalne (spryski lamp i samopoziomowanie), bo jeśli chodzi o spryskiwacze lamp to z doświadczenia wiem, że na nie za wiele się zdają, bo lampy i tak co jakiś czas przecieram, a co do samopoziomowania to mając zrobioną regulację lamp ze środka pojazdu każdy inteligentny człowiek przy większym załadunku opuści lampy niezależnie czy to będą soczewki z HID-em czy zwykłe odbłyśniki z żarówką..

      Przepraszam za OT, ale jak nieraz czytam co poniektóre "fachowe" wypowiedzi to żal mi się robi ich autorów..


      Zamieszczone przez djczas
      A teraz Prośba do administracji aby za takie tematy wkońcu owoce zaczęła rozdawać rozumiem dłubanie przy aucie ale nie cięgnięcie druta w postaci druciarstwa i jeszcze ma pretensje że mu nie można pomóc
      Temat uważam, że jest taki sam jak każdy inny..
      I szczerze mówiąc wolę przeczytać czemu zaistniała taka sytuacja po montażu xenonów niż któryś tam raz z kolei czytać o:
      - problemie z zamarzniętym płynem spryskiwaczy,
      - problemie z wymianą żarówki,
      - problemie z doborem żarówki (rodzaj, firma, kolor).
      I wiele innych, na które odpowiedzi były setki razy, a nawet jeśli nie były to są tak oczywiste, że można samemu wykazać odrobinę inteligencji i wpaść na rozwiązanie, ewentualnie - w przypadku totalnych ignorantów - sięgnąć do instrukcji obsługi..

      Komentarz

      • Skłodi
        Ambiente
        • 2008
        • 186
        • CJZA 1.2 TSI 105 KM

        #28
        To ja moze rozwieje, wszystkie watpliwosci.
        W zaleznosci od zestawu xenony musza byc lub nie musza byc zakodowane.
        Szczerze sam nie kodowalem, bo po co skoro działaja.
        Zestawy sa rożne, nie warto wydawać 120zł na zestawy HID.
        Wydaj 200zł i zapomnij ze je masz.
        Polecam 4300K cud miód, a dodałbym jeszcze, że warto opuścić troszkę światełka w mieście.
        BLUELIGHT.PL
        ledy, zestawy i palniki xenonowe D2S, H1, H4, H7 .... 4k,5k,6k,8k,10k,12k

        Komentarz

        • adamm36
          Drive
          • 2009
          • 43

          #29
          Cesc czy ktos wie co zrobic zeby w octavi 2 wylaczyc swiatla dzienne.

          [ Dodano: Nie 13 Lut, 11 08:39 ]
          Cesc czy ktos wie co zrobic zeby w octavi 2 wylaczyc swiatla dzienne?
          Pytalem w ASO o taka mozliwosc to powiedzieli ze tak juz jest fabrycznie i nic sie nie da zrobic :cry: Mam na mysli calkowite wylaczenie wraz z pozycyjnymi.Jesli ktos wie ktory kabelek przeciac prosze o rade
          Dziekuje Adam
          Lepiej być szczęśliwym i bogatym niż nieszczęśliwym i biednym

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #30
            jest napisane w instrukcji obsługi jak to zrobić.
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            Pracuję...